nieuwbouwproject:
Aquaveste (Eindhoven)

Login

Gebruikersnaam

Wachtwoord

Bent u nog geen lid?
Klik dan hier om u
gratis aan te melden.

Wachtwoord vergeten?
Klik dan hier om een
nieuw wachtwoord aan
te vragen.

Selecteer een nieuwbouwregio

Kom in contact met uw buurtgenoten

Menu

• Home
• Nieuws
• Forum
• Fotogallerij
• Agenda
• Klantenvoordeel
• Links
• Contact

Gebruikers Online

Gasten Online : 2

Aangemelde leden : 5
Nieuwste lid
EHB

Fotogallerij

Fotogallerij

Laatste Foto (16-01-2011)

Forum over Aquaveste - Buren gezocht!

AuteurBericht
Marian_KatGeplaatst op: 03-10-2008 16:05
Wij, Jelle en Marian, hebben op 15 augustus de koop-aanneemovereenkomst getekend voor onze stadswoning in het project Aquaveste. Via dit forum willen we graag in contact komen met anderen die ook een woning in Aquaveste hebben gekocht!
Naar boven
NickkaatGeplaatst op: 22-01-2009 19:07
De buren heb je bij deze gevonden. Wij, Karen en Nick hebben op 21 januari de koopovereenkomst getekend voor de stadswoning op kavel 45. Als alles naar wens verloopt zullen we daar in de toekomst gaan wonen met onze (stief)zoon Niels.
Naar boven
Marian_KatGeplaatst op: 29-01-2009 17:31

Beste Nick en Karen,

Gefeliciteerd met de aankoop van jullie huis! Ik ben alleen bang dat ik wel vervelend nieuws heb. Wij hebben (zoals je op de weblog hebt kunnen zien) al in augustus getekend. Helaas is er nog steeds niets gebeurd en hoewel we heel graag in het huis zouden wonen en we het nog steeds erg mooi vinden, vinden we het nog wel erg lang wachten, zeker omdat nog niet duidelijk is hoeveel vertraging het project uiteindelijk gaat oplopen. We hebben daarom besloten om de koop-aanneemovereenkomst, die op 14 februari verloopt, niet te verlengen. Wel een beetje met pijn in ons hart gana we nu op zoek naar een bestaande woning, dus geen nieuwbouw.

Ik heb dat bericht niet op de website gezet, omdat het anders wel erg vervelend is voor de aannemer, het zou mogelijke kopers wel eens af kunnen schrikken. Binnenkort, zodra de overeenkomst is verlopen, haal ik de site wel offline. 'Ons' huis (kavel 44) zal dan ook wel weer te koop komen te staan. 't Is voor jullie dus nog even afwachten wie jullie nieuwe buren gaan worden!

Toch wens ik jullie heel veel plezier toe in de komende bouwperiode (die hopelijk snel start) en in jullie nieuwe huis!

Groet,

Marian en Jelle

Naar boven
NickkaatGeplaatst op: 25-02-2009 11:52

Hoi Jelle en Marian,

ontzettend jammer dat het niet door gaat. We vinden het echter wel een begrijpelijke keuze. Veel succes bij het zoeken naar een nieuw (droom)huis!

Groetjes Karen en Nick

Naar boven

Keuken kopen?
Bekijk al het aanbod

Klus?
U heeft een klus, wij zoeken de goedkoopste vakman.
Vraag een offerte aan

Quick Step laminaat
Vloertarieven vergelijken

Verzekering vergelijken
Vraag een offerte aan

Hier adverteren?

Bouwbegeleiding nodig?
Casa Nova voor al uw vragen

Disclaimer    Colofon    Copyright BIJN Solutions B.V. Alle rechten voorbehouden.    Powered by Nieuwbouwwoningen.nl